Rozwój rynku usług rehabilitacyjnych i fizjoterapii dostarcza nowych rozwiązań, które skutecznie pomagają pacjentom i mogą być zyskowne dla placówek. Innowacje z większą częstotliwością trafiają do gabinetów w postaci nowych urządzeń, procedur czy umiejętności i wiedzy personelu. Dla menedżerów i właścicieli jest to inwestycja, która powinna zwiększyć liczbę pacjentów lub rentowność z klienta. Żeby tak się stało, pacjenci i klienci placówek muszą dowiedzieć się o nowej usłudze lub urządzeniu, zrozumieć działanie i zaufać, aby kupić. 

Efekt "nowości" działa krótko i do skutecznej promocji należy przygotować plan działania. Dobry plan to połowa sukcesu, druga połowa sukcesu to jego realizacja. Dobrze prowadzony marketing placówki na pewno ułatwia wypromowanie nowości. Jeżeli marketing nie jest realizowany, to promocja nowości może być świetnym początkiem. Jak przygotować plan wypromowania nowych usług i nowego sprzętu?

Podczas nagrania rozmawiamy m.in. o:
html
  • kluczowych czynnikach sukcesu firm oferujących sprzęt oraz usługi medyczne, a także placówek rehabilitacyjnych – nowe urządzenia medyczne, zabiegi, procedury;
  • przewadze nad konkurencją placówek wprowadzających zmiany – co zyskują;
  • promocji nowości, aby "nie spalić" tematu i zrealizować założenia;
  • tym, jak odnajdywać więcej czynnika "NAJ" w usłudze i sprzęcie, poza tym co przekazał szkoleniowiec lub dystrybutor.
Podcast jest zdecydowanie dla Ciebie, jeżeli jesteś właścicielem, dyrektorem lub managerem:
  • firm produkcyjnych oraz dystrybucyjnych sprzętu medycznego;
  • klinik;
  • prywatnych gabinetów;
  • prywatnych szpitali i przychodni;
  • hoteli i SPA.

Odsłuchaj podcastu na Spotify >>


 
1
<iframe style="border-radius:12px" src="https://open.spotify.com/embed/episode/4NbBIYT7qQkatnXlWU0fEl?utm_source=generator" width="100%" height="232" frameBorder="0" allowfullscreen="" allow="autoplay; clipboard-write; encrypted-media; fullscreen; picture-in-picture"></iframe>