Akademia Reha INNOVATIONS

Webinaria & Podcasty

Jeśli dopiero zaczynasz przygodę z usługami medycznymi, to musisz wiedzieć, na co poświęcić swój czas i pieniądzę w kontekście promocji i marketingu. Jeśli działasz w usługach medycznych, to przekonaj się, że możesz działać efektywniej!

Znasz różnice pomiędzy FDM a innymi terapiami manualnymi? Jesteś początkującym fizjoterapeutą, osteopatą, lekarzem pracującym w ośrodkach szkoleniowo-rehabilitacyjnych? Posłuchaj podcastów, oglądnij nagrane webinaria, sprawdź naszych ekspertów, a po większą dawkę wiedzy przyjdź na targi w maju!

Wykorzystanie nowych zabiegów, procedur i zastosowanie nowych urządzeń to jeden z kluczowych czynników sukcesu placówek rehabilitacyjnych i oferujących usługi medyczne. Dlaczego placówki wprowadzające zmiany zyskują przewagę nad konkurencją? Każdy słuchacz dowie się:

  • jak wykorzystać nieodpartą ciekawość ludzkiego umysłu i podniecenie zmianami dla swoich korzyści;
  • jak proces zapamiętywania i świadomość działania ludzkiej pamięci wspomaga kolejne etapy promowania usług, specjalisty i placówki;
  • jak zaplanować promocję nowości, aby “nie spalić” tematu i jak ten plan zrealizować;
  • jakie jest przełożenie dobrej promocji na wartość dla placówki i pozyskiwanie pacjentów i klientów;
  • jak odnajdywać więcej czynnika "NAJ" w usłudze i sprzęcie, poza tym co przekazał szkoleniowiec lub dystrybutor. I czy to zawsze jest legalne.

Do uczestnictwa zapraszamy właścicieli i managerów: klinik, prywatnych gabinetów, prywatnych szpitali i przychodni, hoteli i SPA.

Rozwój rynku usług rehabilitacyjnych i fizjoterapii dostarcza nowych rozwiązań, które skutecznie pomagają pacjentom i mogą być zyskowne dla placówek. Innowacje z większą częstotliwością trafiają do gabinetów w postaci nowych urządzeń, procedur czy umiejętności i wiedzy personelu. Dla menedżerów i właścicieli jest to inwestycja, która powinna zwiększyć liczbę pacjentów lub rentowność z klienta. Żeby tak się stało, pacjenci i klienci placówek muszą dowiedzieć się o nowej usłudze lub urządzeniu, zrozumieć działanie i zaufać, aby kupić.

Efekt "nowości" działa krótko i do skutecznej promocji należy przygotować plan działania. Dobry plan to połowa sukcesu, druga połowa sukcesu to jego realizacja. Dobrze prowadzony marketing placówki na pewno ułatwia wypromowanie nowości. Jeżeli marketing nie jest realizowany, to promocja nowości może być świetnym początkiem. Jak przygotować plan wypromowania nowych usług i nowego sprzętu?


Podcast jest zdecydowanie dla Ciebie, jeżeli jesteś właścicielem, dyrektorem lub managerem:

  • firm produkcyjnych oraz dystrybucyjnych sprzętu medycznego;
  • klinik;
  • prywatnych gabinetów;
  • prywatnych szpitali i przychodni;
  • hoteli i SPA.

Poznaj naszych Gości